Jawatan Kosong FELCRA BERHADKerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong FELCRA BERHAD

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia Berhad - FELCRA BERHAD merupakan sebuah Syarikat Milik Kerajaan (GOC) yang terlibat dalam aktiviti perladangan serta yang berkaitan dengannya. Untuk meningkatkan kinerja FELCRA BERHAD mebutuhkan sumber daya manusia dengan membuka Jawatan Kosong Terkini untuk bergabung menjadi bagian dari FELCRA BERHAD melalui Rekrutmen Jobs Terkini FELCRA BERHAD sebagai berikut :






Jawatan Kosong FELCRA BERHAD - Lembaga Penyatuan Dan Pemulihan Tanah Persekutuan (FELCRA) telah ditubuhkan pada tahun 1966. Matlamatnya ialah untuk membangunkan sektor luar bandar. Dengan membantu masyarakatnya menyertai aktiviti-aktiviti ekonomi negara dan seterusnya meningkatkan taraf hidup masyarakat.


FELCRA BERHAD telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha untuk meningkatkan kualitas yang ada di Malaysia, FELCRA BERHAD mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu FELCRA BERHAD mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2018.


Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini bulan Januari 2018 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia FELCRA BERHAD di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG


Pada hari ini bulan Januari 2018 FELCRA BERHAD kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Januari 2018 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut:

Jawatan Kosong FELCRA BERHAD



Peluang Kerjaya :

FELCRA BERHAD merupakan sebuah Syarikat Milik Kerajaan (GOC) yang terlibat dalam aktiviti perladangan serta yang berkaitan dengannya. Selaras dengan perkembangan Syarikat, kami mempelawa individu-individu yang berkelayakan, berpengalaman, kreatif, inovatif dan berwawasan bagi mengisi kekosongan jawatan sebagaimana berikut:


1. EKSEKUTIF PERLADANGAN GRED BAND 1(A),


Syarat Kelayakan:

  • Terdiri daripada warganegara Malaysia;
  • Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup Iklan jawatan;
  • Memiliki Diploma dalam bidang Perladangan / Pertanian atau lain-lain bidang berkaitan dari Institut Pertanian atau mana-mana Institut yang diiktiraf dan diakreditasi oleh LAN / MQA;
  • Kepujian Bahasa Malaysia (termasuk lulus ujian lisan) di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Syarikat;dan
  • Calon-calon yang mempunyai pengalaman di dalam bidang tersebut adalah diberi keutamaan.



2. PENOLONG EKSEKUTIF PERLADANGAN GRED A&T2,


Syarat Kelayakan:

  • Terdiri daripada warganegara Malaysia;
  • Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup Iklan jawatan;
  • Memiliki Sijil dalam bidang Perladangan / Pertanian atau lain-lain bidang berkaitan dari Institut Pertanian atau mana-mana Institut yang diiktiraf dan diakreditasi oleh LAN / MQA;
  • Kepujian Bahasa Malaysia (termasuk lulus ujian lisan) di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Syarikat;dan
  • Calon-calon yang mempunyai pengalaman di dalam bidang tersebut adalah diberi keutamaan.





Catatan :
  • Muat Turun Borang DISINIatau datang terus ke Wisma FELCRA Berhad, Aras 4, Cawangan Pengurusan Sumber Manusia.
  • Iklan Jobs 2018 FELCRA BERHAD Tarikh tutup :  31 Januari 2018



Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di FELCRA BERHAD ?




Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Januari 2018 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong FELCRA BERHAD, Sila hantarkan permohonan lengkap bersama-sama gambar berukuran pasport serta salinan sijil-sijil yang berkaitan telah disahkan ke alamat dibawah ini :


Ketua Pegawai Eksekutif
Ibu Pejabat FELCRA Berhad
Wisma FELCRA, Lot PT 4780,
Jalan Rejang, Setapak Jaya,
Peti Surat 12254, 50772 Kuala Lumpur.
(u.p:- Cawangan Pengurusan Sumber Manusia)

(Sila tulis nama jawatan yang dipohon pada sebelah kiri sampul surat)


Pautan : Jawatan Kosong FELCRA BERHAD

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment