Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi PenguatkuasaanKerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan
Jawatan Kosong Terkini EAICSuruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan merupakan sebuah agensi Badan Berkanun Persekutuan yang menerima aduan salah laku daripada orang ramai terhadap Pegawai Penguat kuasa atau terhadap sesuatu Agensi Penguatkuasaan. Suruhanjaya mempelawa warganegara Malaysia yang berintegriti dan berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya ini. Fungsi utama Suruhanjaya ini adalah menerima aduan salah laku daripada orang ramai terhadap pegawai penguat kuasa atau agensi penguatkuasaan secara amnya dan menyiasat serta mengadakan pendengaran berhubung dengan aduan yang diterima.



Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan - Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas Integriti Agensi Penguatkuasaan di Malaysia, Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2016.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Julai 2016 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Julai 2016 Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan Julai 2016 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :


Jawatan Kosong Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan


Peluang Kerjaya :

Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan merupakan sebuah agensi Badan Berkanun Persekutuan yang menerima aduan salah laku daripada orang ramai terhadap Pegawai Penguat kuasa atau terhadap sesuatu Agensi Penguatkuasaan. Suruhanjaya mempelawa warganegara Malaysia yang berintegriti dan berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya ini.

Kelayakan Umum :
  • Warganegara Malaysia;
  • Calon-calon lantikan hendaklah berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.


1. PEGAWAI UNDANG – UNDANG , GRED L41

DISKRIPSI TUGAS :

Bertanggungjawab menerima, meneliti, mengkaji dan membuat siasatan ke atas aduan daripada orang awam dan menyediakan Kertas Pengesyoran untuk pertimbangan syor oleh Pesuruhjaya.

SYARAT LANTIKAN :
  • Ijazah Sarjana Muda Undang-Undang yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau Lulus Peperiksaan Akhir Peguam (Bar Final Examination); dan
  • Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan
  • Mempunyai Sijil Amalan Guaman / telah diterima masuk sebagai peguam bela/ peguam cara mahkamah tinggi.


2. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) , GRED W19

DISKRIPSI TUGAS :

Bertanggungjawab menjalankan tugas-tugas kewangan sepenuh masa di peringkat kumpulan sokongan berhubung urusan-urusan kawalan belanjawan, kewangan am, terimaan, perolehan kerajaan, bayaran emolumen, pembayaran dan akaun.

SYARAT LANTIKAN :
  • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf :
    • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Kepujian dalam subjek Matematik atau Prinsip Perakaunan pada peringkat peperiksaan tersebut; atau
    • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Perdagangan Malaysia Peringkat Pertengahan (Simpan Kira-kira) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau (Gaji permulaan ialah pada Gred W19: RM1,409.40)
    • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 2 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau (Gaji permulaan ialah pada Gred W19: RM1,409.40)
    • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Perdagangan Malaysia Peringkat Tertinggi (Perakaunan) atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau (Gaji permulaan ialah pada Gred W19: RM1,465.80)
    • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan serta Sijil Kemahiran Malaysia Tahap 3 dalam bidang berkaitan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; dan (Gaji permulaan ialah pada Gred W19: RM1,465.80)
  • Calon bagi lantikan hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia/Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.


Catatan :
  • Iklan Jobs 2016 EAIC Tarikh tutup : 15 Julai 2016


Bagaimana berminat dengan jawatan kosong di EAIC ?


Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan Julai 2016 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong EAIC, Silakan hantar Borang Permohonan yang lengkap diisi ke alamat berikut ini :

CARA MEMOHON :
  • Permohonan hendaklah dibuat menggunakan borang permohonan jawatan EAIC yang boleh dimuat turun dari laman web EAIC di www.eaic.gov.my. atau Muat turun borang : Klik di sini
  • Semua permohonan hendaklah disertakan gambar terbaru dan salinan Resume/ Ijazah/ Diploma/ SijilSijil/ Surat Beranak/ Salinan Kad Pengenalan yang telah disahkan;
  • Permohonan hendaklah mencatatkan jawatan yang dipohon di sudut atas sebelah kiri sampul surat; dan
  • Pegawai Kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan dengan mengemukakan salinan buku perkhidmatan dan salinan Laporan Penilaian Prestasi (LNPT) bagi tempoh 3 tahun (2013, 2014 dan 2015).

Permohonan hendaklah dihantar kepada :

SETIAUSAHA
SURUHANJAYA INTEGRITI AGENSI PENGUATKUASAAN (EAIC)
ARAS 5, BLOK MENARA, BANGUNAN MENARA USAHAWAN
NO.18, PERSIARAN PERDANA, PRESINT 2
62652 PUTRAJAYA
(U.P: UNIT PENGURUSAN SUMBER MANUSIA
BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN)


Pautan : EAIC

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment