Jawatan Kosong Permodalan Nasional Berhad (PNB)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Permodalan Nasional Berhad (PNB)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Permodalan Nasional Berhad (PNB)
Iklan Jawatan Permodalan Nasional Berhad (PNB) - Permodalan Nasional Berhad (PNB) merupakan syarikat pengurusan modal terbesar di Malaysia. Ibu pejabat syarikat ini terletak di Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur berdekatan dengan bangunan Tabung Haji. PNB merupakan syarikat induk bagi Amanah Saham Nasional Berhad (ASNB) yang menjalankan sebilangan skim dana amanah, dan subsidiarinya dipunyai keseluruhannya oleh Yayasan Pelaburan Bumiputra. Syarikat ini mempunyai pejabat luar negara di Singapura dan London dan merancangkan untuk membuka cawangan luarnya yang ketiga di Tokyo. Kami percaya pemilihan pekerja adalah satu proses dua hala. Adakah kami memenuhi kriteria pemilihan anda? Dan adakah anda memenuhi kriteria pemilihan kami ?


Iklan Jawatan Kosong Permodalan Nasional Berhad (PNB) - Permodalan Nasional Berhad (PNB) memilih kakitangan kami dengan komitmen yang sama seperti kami memilih pelaburan kami. Inilah sebabnya prosedur pengambilan kami telah diwujudkan. Tidak ada cara yang betul atau salah untuk menjamin seseorang itu mendapatkan pekerjaan di PNB, tetapi proses pemilihan kami mengikut prosedur yang adil dan menyeluruh.

Permodalan Nasional Berhad (PNB) menyediakan suasana kerja yang memberangsangkan dengan menghimpunkan tenaga kerja tempatan terbaik agar kami mampu bersaing secara efektif dalam persekitaran ekonomi domestik dan antarabangsa yang serba mencabar.

Sebagai sebuah organisasi pelaburan unggul di Malaysia, selama lebih daripada dua dekad PNB memainkan peranan secara aktif dalam merangsang pembentukan ekonomi negara dengan melahirkan profesional Bumiputera dan rakyat Malaysia dalam bidang pelaburan dan pengurusan kewangan.

Budaya korporat Permodalan Nasional Berhad (PNB) memberi tarikan kepada individu yang memburu kerjaya yang memberi galakan dan ganjaran terhadap prestasi yang tinggi. Selaras dengan cabaran masa kini, kami menyediakan pelbagai peluang pembangunan individu dan profesional kepada rakan sekerja yang mencakupi pelbagai tanggungjawab dalam segenap bidang perniagaan.

Sekiranya anda berminat untuk memulakan kerjaya di PNB, kami menggalakkan anda untuk mendapatkan maklumat lanjut dengan melayari pautan iringan yang disediakan dalam seksyen peluang kerjaya di laman sesawang PNB.

Permodalan Nasional Berhad (PNB) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas di Malaysia, Permodalan Nasional Berhad (PNB) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Permodalan Nasional Berhad (PNB) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2016.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Julai 2016 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Permodalan Nasional Berhad (PNB) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Sebagai sebuah organisasi pelaburan terunggul di Malaysia, Permodalan Nasional Berhad (PNB) menawarkan pelbagai peluang kepada individu untuk mengembangkan minat, dan pada masa yang sama membina kerjaya profesional yang memberangsangkan dan memberikan kepuasan kepada mereka. Rebutlah peluang ini untuk meneroka pelbagai bidang yang boleh menjadi asas untuk anda membina kerjaya bersama kami.

Pada hari ini bulan Julai 2016 Permodalan Nasional Berhad (PNB) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan Julai 2016 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :


Jawatan Kosong Permodalan Nasional Berhad (PNB)


Peluang Kerjaya :

PENGAWAL KESELAMATAN (KONTRAK)

(Lokasi : Kuala Lumpur dan Lembah Klang)


Syarat Permohonan Jawatan :
  • Warganegata Malaysia
  • Lelaki dan wanita
  • Minim. Lulusan SPM atau setaraf
  • Umur maks. 45 tahun
  • Sehat tubuh dan badan
  • Mempunyai daya kepimpinan dan motivasi tinggi dalam menjalankan tugas
  • Mampu berkomunikasi secara efektif dalam bahasa malaysia dan bahasa inggris
  • Mempunyai pengalaman minim 1 tahun sebagai Pengawal Keselamatan.



Catatan :
  • Iklan Jobs 2016 PNB Tarikh tutup : 17 Julai 2016


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di PNB ?

Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan Julai 2016 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Permodalan Nasional Berhad, Sila hantar Sebarang Lamaran lengkap beserta Salinan Sijil - Sijil yang berkaitan dan Sekeping Gambar atau Foto berukuran Passport melalui SURAT atau EMEL kealamat dibawah ini  :




PERMODALAN NASIONAL BERHAD
JABATAN OPERASI SUMBER MANUSIA DAN PENTADBIRAN
TINGKAT 35, MENARA PNB
201-A, JALAN TUN RAZAK
50400 KUALA LUMPUR

*) NB : Sila letakkan nama Jawatan di SEBELAH KIRI sampul surat.


EMEL : recruit@pnb.com.my


Pautan : PNB

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment