Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia - Universiti Kebangsaan Malaysia merupakan salah sebuah universiti yang terdapat di Malaysia. Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) ditubuhkan secara rasmi pada 18 Mei 1970. Kampus sementaranya dibuka di Lembah Pantai, Kuala Lumpur. Kini, kampus utama Universiti Kebangsaan Malaysia terletak di Bandar Baru Bangi, Selangor. Terdapat juga sebuah hospital pengajar, Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) di Cheras, Kuala Lumpur dan sebuah kampus cawangan, juga di Kuala Lumpur. Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dengan  ini  mempelawa  calon - calon  Bumiputera  Warganegara Malaysia  yang  berkelayakan dalam bidang - bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan di Kampus UKM :



Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia - Kini UKM telah berkembang pesat dan mempunyai 13 buah fakulti,14 buah institut, 12 buah pusat, dan sebuah sayap swasta UKM Holdings Sdn Berhad. UKM merupakan salah sebuah daripada 4 universiti di Malaysia yang bertaraf universiti penyelidikan.

Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan pendidikan. Dalam usaha memperluaskan operasi perniagaan di Malaysia, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs terkini bulan Oktober 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) di Jawatan Terkini kedudukan : BANYAK POSISI JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Oktober 2017 Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Oktober 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia



Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dengan  ini  mempelawa  calon - calon  Bumiputera  Warganegara Malaysia  yang  berkelayakan dalam bidang - bidang yang berkaitan untuk mengisi kekosongan jawatan di Kampus Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) :


1. JURUTEKNOLOGI PERGIGIAN U29
2. JURUTERA J41
3. JURUTERAPI PERGIGIAN U29
4. PEGAWAI DIETETIK U41
5. PEGAWAI KEWANGAN W41

6. PEGAWAI PENYELIDIK Q41
7. PEGAWAI PERGIGIAN UG41
8. PEGAWAI PSIKOLOGI S41
9. PEGAWAI SAINS C41
10. PEGAWAI UNDANG-UNDANG L41

11. PEMBANTU PEMBEDAHAN PERGIGIAN U19
12. PEMBANTU PERAWATAN KESIHATAN U11
13. PENGAWAL KESELAMATAN KP11
14. PENOLONG ARKITEK LANDSKAP JA29
15. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN U29

16. PENOLONG PEGAWAI PERTANIAN G29
17. PENOLONG PEGAWAI SENI BINA JA29
18. PENOLONG PENGURUS ASRAMA N29
19. PENOLONG PUSTAKAWAN S29
20. PENYELIA ASRAMA N19




Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 UKM Tarikh tutup permohonan : 08 Oktober 2017



Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di UKM ?



Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Oktober 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia, Sila hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini :


Pautan : Kerjaya UKM

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment