Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia BerhadKerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia Berhad

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia Berhad - Bank Islam Malaysia Berhad adalah perintis dalam sistem perbankan Islam di Malaysia. Bank Islam Malaysia Berhad telah berkembang untuk menjadi salah satu institusi kewangan terkemuka negara, menyediakan pelbagai produk dan perkhidmatan untuk memenuhi keperluan kewangan dan perbankan semua rakyat Malaysia, tanpa mengira kaum dan agama. Untuk meningkatkan kinerja Bank Islam Malaysia Berhad mebutuhkan sumber daya manusia dengan membuka Jawatan Kosong Terkini untuk bergabung menjadi bagian dari Bank Islam Malaysia Berhad melalui Rekrutmen Jobs Terkini Bank Islam Malaysia sebagai berikut :




Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia Berhad - Kerjaya di Bank Islam bermakna peluang tertunggak melakar kerjaya profesional dalam industri perbankan yang semakin mencabar. Menjadi sebahagian daripada organisasi yang komited untuk membangunkan Malaysia sebagai salah satu pusat kewangan Islam global yang terkemuka.


Bank Islam Malaysia Berhad telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha untuk meningkatkan kualitas yang ada di Malaysia, Bank Islam Malaysia Berhad mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Bank Islam Malaysia Berhad mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.


Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini bulan Oktober 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Bank Islam Malaysia Berhad di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG


Pada hari ini bulan Oktober 2017 Bank Islam Malaysia Berhad kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Oktober 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut:

Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia Berhad


Peluang Kerjaya :


CONTACT CENTRE OFFICER



SUMMARY


Managing of inbound contacts from internal and external customers on Bank’s product and services by providing accurate information and taking appropriate action based on customer inquiries, request and complaints in a clear, courteous and professional manner. Agents are expected to deliver superior quality services aiming towards high customer satisfaction hence strengthening Bank Islam corporate image and brand value.

RESPONSIBILITIES :

  • Attend to all inquiries, request and complaints received via calls to Bank Islam Contact Center pertaining to Banks product and services
  • Manage daily individual productivity and to ensure meeting the required Key Performance Indicator (KPI)
  • Timely escalation of case to Superiors/ Product Owners and to ensure follows up on cases in accordance to the required time frame.
  • Record, escalate, reply and track complaints on product/services features and account related issues in the designated tracking system
  • Manage and handle complaints in professional manner and respond to customer within the required timeline (Complaint Handling Management)
  • Escalate sales leads to the respective person in charge (Hot Lead)
  • Ensure full adherence to process as stipulated in the Contact Center Operational Manual
  • Attend and adhere to scheduled working time during weekend, weekday and public holiday
  • Ensure efficiency, effectiveness and compliance to Bank wide policy and procedures
  • Assist or carry out duties on project /assignments basis (from time to time and ensure the completion of the project/assignment on timely manner.



Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 Bank Islam Malaysia Berhad Tarikh tutup : 19 Oktober 2017



Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di Bank Islam Malaysia Berhad ?




Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Oktober 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia Berhad, Sila hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini :

Pautan : Jawatan Kosong Bank Islam Malaysia

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment