Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia BerhadKerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad - Kumpulan Wang Pembangunan Sumber Manusia (HRDF) ditadbir oleh Pembangunan Sumber Manusia Berhad (PSMB), sebuah agensi di bawah Kementerian Sumber Manusia, melalui Akta Pembangunan Sumber Manusia Berhad, 2001. Dalam memenuhi aspirasi negara untuk mencapai status negara maju menjelang tahun 2020, KWPSM ditubuhkan pada tahun 1993 dengan tujuan untuk membangunkan modal insan yang berkualiti dan tenaga kerja bertaraf dunia bagi mencapai ekonomi berpendapatan tinggi berasaskan pengetahuan dan inovasi. Untuk meningkatkan kinerja Pembangunan Sumber Manusia Berhad membuka Jawatan Kosong Terkini melalui Rekrutmen Jobs Terkini PSM Berhad :



Iklan Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad - Visinya adalah untuk menjadi daya penggerak dalam latihan dan pembangunan tenaga kerja manakala misinya adalah untuk meningkatkan tenaga kerja pengetahuan, kemahiran dan keupayaan melalui pengurusan yang berkesan dananya. Objektif KWPSM adalah untuk menggalakkan majikan dilindungi di bawah Akta Pembangunan Sumber Manusia Berhad, 2001 untuk melatih semula dan meningkatkan kemahiran pekerja, perantis dan pelatih selaras dengan keperluan perniagaan mereka dan strategi pembangunan negara.

HRDF menerajui peningkatan kemahiran tenaga kerja Malaysia dengan membenarkan majikan untuk menerima bantuan kewangan sehingga 100% untuk menampung kos latihan yang ditanggung. Pekerja yang tidak mempunyai pendidikan formal tetapi telah memperoleh pengetahuan, pengalaman dan kepakaran yang berkaitan di tempat kerja juga akan diperakui berdasarkan tahap kecekapan mereka (Sijil Kemahiran Malaysia - SKM, Diploma Kemahiran Malaysia - DKM atau Diploma Lanjutan Kemahiran Malaysia - DLKM) di bawah Pengiktirafan Skim Pembelajaran Terdahulu.

Selain daripada kerjasama awal dengan Jabatan Pembangunan Kemahiran (JPK) di bawah Kementerian Sumber Manusia, HRDF telah terus berkembang dengan melantik dua (3) badan-badan pensijilan lebih tambahan yang merupakan Universiti Persekutuan dari Australia, Institut Pengurusan Rantaian Bekalan dan The Great Britain College Consortium untuk menjalankan Skim RPL.

Pembangunan Sumber Manusia Berhad telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas yang ada di Malaysia, Pembangunan Sumber Manusia Berhad mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Pembangunan Sumber Manusia Berhad mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Mac 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Pembangunan Sumber Manusia Berhad di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Mac 2017 Pembangunan Sumber Manusia Berhad kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Mac 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad



Peluang Kerjaya :


BUDGET ANALYST


JOB DESCRIPTION

Basic Function : The budget analyst position is accountable for preparing the annual budget, comparing it to actual results, and reporting on variances from the budget.


Principal Accountabilities :

  • Inform department heads of due dates for the submission of budget information
  • Act as an advisor to department managers in formulating their budget submissions
  • Review proposed budget submissions from department managers for accuracy and completeness
  • Examine whether budget submissions can be achieved based on knowncapacity constraintsand inform management of potential problem areas
  • Propose enhancements to the budget model
  • Examine capital budget requests and issue recommendations to the approval committee
  • Coordinate capital budgeting approvals
  • Review the budget model for calculation errors
  • Create a consolidated budget version for management approval
  • Propagate the approved budget throughout the organization and explain issues as requested
  • Compare actual to budgeted results at the end of each reporting period, and report on significant variances
  • Update the budget model as requested to account for significant changes in the business environment
  • Maintain the budgeting policies and procedures manual



Desired Qualifications : A degree in Accounting, business administration or finance, with exceptional electronic spreadsheet construction skills. Candidate Must have excellent communication and writing skills.



Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 Pembangunan Sumber Manusia Berhad Tarikh tutup : 25 Mac 2017


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di Pembangunan Sumber Manusia Berhad ?



Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Mac 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia, Sila hantar resume terperinci anda termasuk salinan sijil, I/C, Foto terbaru berukuran pasport (tidak dikembalikan), gaji sekarang dan yang dijangkakan.Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) atau via KURIR/POS di laman sesawang dibawah ini :


CHIEF EXECUTIVE
PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA BERHAD
WISMA HRDF, JALAN BERINGIN
DAMANSARA HEIGHTS
50490 KUALA LUMPUR
(ATTN : HUMAN CAPITAL DIVISION)


Pautan : Jawatan Kosong Pembangunan Sumber Manusia Berhad

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment