Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Iklan Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia - Universiti Utara Malaysia (UUM) merupakan universiti yang keenam ditubuhkan di Malaysia. UUM ditubuhkan secara rasmi pada 16 Februari 1984 di bawah Perintah (Perbadanan) Universiti Utara Malaysia. Cogan kata UUM ialah "Ilmu, Budi, Bakti". Hasrat untuk mewujudkan universiti keenam di Malaysia timbul berikutan bertambahnya permintaan terhadap pendidikan tinggi dan kurangnya tempat di lima universiti tempatan yang sedia ada. Universiti Utara Malaysia ditubuhkan untuk mengembangkan dan memajukan pendidikan pengurusan. UUM mempunyai Visi Menjadi sebuah universiti pengurusan terkemuka, dan Misi UUM "mendidik pemimpin berperwatakan holistik untuk berbakti kepada komuniti global".



Iklan Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM) - Program akademik Universiti Utara Malaysia (UUM) tertumpu kepada bidang pengurusan teknologi, logistik dan pengangkutan, komunikasi, perakaunan, ekonomi, teknologi maklumat, matematik perniagaan, statistik industri, pengurusan perniagaan, pelancongan,pentadbiran awam, pengurusan sumber manusia, keusahawanan, kewangan, perbankan, undang-undang, pemasaran, kerja sosial, multimedia, pendidikan, sains pemutusan, hal ehwal antarabangsa, pentadbiran muamalat, pengurusan pembangunan, hospitaliti, pengurusan risiko dan insurans, teknologi media, perniagaan tani, dan kaunseling.

Universiti Utara Malaysia juga memainkan peranan sebagai pemangkin pembangunan di kawasan utara Semenanjung Malaysia. Prasarana dan kemudahan asas yang disediakan serta tenaga manusia di Universiti ini menjadi penggerak kepada kegiatan sosioekonomi yang lain. Di samping pengajaran dan penyelidikan, Universiti ini memberi sumbangan kepada perkembangan sosial, ekonomi dan intelektual di kawasan utara Malaysia. Projek kemasyarakatan sama ada secara sendiri mahupun dengan kerjasama badan-badan kerajaan dan sektor swasta kerap dilaksanakan .

Kesimpulannya, kerangka objektif UUM adalah :
  • Untuk menjadi institusi pendidikan pengurusan yang terkemuka;
  • Untuk menjadi pusat rujukan dalam semua aspek pengurusan;
  • Untuk menjadi pusat perunding dalam semua aspek pengurusan di peringkat nasional dan antarabangsa.

Universiti Utara Malaysia (UUM) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitasnya di Malaysia, Universiti Utara Malaysia (UUM) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Universiti Utara Malaysia (UUM) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2016.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini November 2016 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Universiti Utara Malaysia (UUM) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan November 2016 Universiti Utara Malaysia (UUM) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan November 2016 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM)


Peluang Kerjaya :

PEMBANTU TADBIR (PEPERIKSAAN) GRED N19


Syarat Lantikan :
  • Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan; DAN
  • Kepujian Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.


Taraf Jawatan : Sambilan

Fungsi Bidang Tugas :

  • Bertanggungjawab melaksanakan tugas-tugas perkeranian dan operasi di peringkat Kumpulan Pelaksana yang merangkumi aspek perkeranian dan operasi (termasuk, tetapi tidak terhad kepada, tugas-tugas pentadbiran am, pengurusan personel, perkhidmatan kaunter dan pemprosesan, pengumpulan data dan maklumat, pengendalian peralatan perhubungan/ komunikasi).
  • Membantu Ketua Pengawas dan Pengawas dalam pengendalian peperiksaan dan bertanggungjawab secara terus kepada Ketua Pengawas dan Pengawas  dalam urusan pengendalian peperiksaan.


TEMPOH PERKHIDMATAN

Mulai 11 Disember 2016 hingga 19 Januari 2017

Nota : Keutamaan diberikan kepada calon :

  • Tinggal berdekatan dengan kampus UUM (Sintok); DAN
  • Lulus dalam mata pelajaran Bahasa Inggeris pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia; DAN
  • Kepujian dalam mata pelajaran Matematik pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia.



Catatan :
  • Iklan Jobs 2016 UUM Malaysia Tarikh tutup : 06 November 2016 (Ahad)


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di UUM Malaysia ?


Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan November 2016 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Universiti Utara Malaysia (UUM), Sila hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini  :




Registrasi ONLINE


Pautan : Jawatan Kosong UUM

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment