Jawatan Kosong Kumpulan Wang Persaraan - KWAP (Diperbadankan)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Kumpulan Wang Persaraan - KWAP (Diperbadankan)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Terkini Kumpulan Wang Persaraan - Matlamat KWAP adalah untuk menjadi sebuah Organisasi Berprestasi Tinggi (HPO). Di dalam mencapai matlamat tersebut, Kumpulan Wang Persaraan (KWAP) percaya bahawa kejayaan organisasi berkait rapat dengan pencapaian cemerlang individu - individu yang membentuk organisasi. Kini Kumpulan Wang Persaraan (KWAP) menyediakan perkhidmatan kepada Warganegara Malaysia. Untuk meningkatkan kinerja serta mencapai visi misi nya, Kumpulan Wang Persaraan (KWAP) mebutuhkan sumber daya manusia dengan membuka Jawatan Kosong Terkini untuk bergabung menjadi bagian dari Kumpulan Wang Persaraan (KWAP) melalui Rekrutmen Jobs Terkini KWAP sebagai berikut :



Sebagai sebuah organisasi yang mengutamakan prestasi dan kecemerlangan, Kumpulan Wang Persaraan (KWAP) berpegang teguh kepada Proposisi Nilai Pekerja yang berikut :
  • Menyediakan peluang kepada individu menyumbang ke arah membangunkan industri pengurusan dana pencen di Malaysia
  • Menyediakan peluang perkembangan peribadi dan kerjaya profesional
  • Menawarkan ganjaran yang kompetitif dan persekitaran kerja yang kondusif



Kumpulan Wang Persaraan - KWAP (Diperbadankan) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas Pelayanan di Malaysia, Kumpulan Wang Persaraan - KWAP (Diperbadankan) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Kumpulan Wang Persaraan - KWAP (Diperbadankan) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.


Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Mei 2018 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Kumpulan Wang Persaraan - KWAP (Diperbadankan) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG


Pada hari ini bulan Mei 2018 Kumpulan Wang Persaraan (KWAP)kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Mei 2018 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Terkini Kumpulan Wang Persaraan (KWAP)


Peluang Kerja Kosong :

Sekiranya anda percaya kepada Proposisi Nilai Pekerja yang dinyatakan dan berminat untuk menjadi sebahagian daripada anggota KWAP, sila kemukakan permohonan anda untuk mana-mana jawatan kosong yang bersesuaian dengan latar-belakang dan kebolehan anda. Anda mungkin salah seorang daripada individu yang dicari untuk posisi : 


Manager, Credit Risk



The Person :

  • Minimum of Second Class Upper in Bachelor Degree in Accountancy / FInance
  • At least three (3) years of working experience in similar capacity, performing taxation functions.
  • Well-versed with GST, Withholding Tax and any Tax-related Acts and Regulations.
  • Knowledge of other countries' tax would be plus points.Multi-tasked, able to work independently yet a good team player.
  • Good command of both Bahasa Malaysia & English.


The Job :
  • Assist in the Team Lead in submission of Tax Reporting to the Management timely.Ensuring all tax-related records and transactions are properly maintained and documented.Assist in the resolution of any tax issuesPlay advisory role on tax-related matters (corporate tax, investment and non-investment) to other stakeholders ie other departments and Senior Management.





Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 Kumpulan Wang Persaraan Tarikh tutup :  05 Mei 2018


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di Kumpulan Wang Persaraan ?


Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Mei 2018 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Iklan Jawatan Kosong Kumpulan Wang Persaraan, Silakan hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini :


Jawatan kosong KWAP

Pautan : KWAP

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment