Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara - Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) adalah sebuah badan kawal selia teknikal dan ekonomi untuk bekalan air dan perkhidmatan pembetungan di Semenanjung Malaysia dan Wilayah Persekutuan Putrajaya dan Labuan. SPAN adalah sebuah badan yang bertanggung jawab kepada Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air. Untuk meningkatkan kinerja Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) mebutuhkan sumber daya manusia dengan membuka Jawatan Kosong Terkini untuk bergabung menjadi bagian dari Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) melalui Rekrutmen Jobs Terkini SPAN sebagai berikut :



Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) - SPAN mengawal semua entiti dalam industri bekalan air dan perkhidmatan pembetungan termasuk bekalan awam air dan pengendali perkhidmatan pembetungan, bekalan air persendirian dan pengendali perkhidmatan pembetungan, bekalan air dan kontraktor pembetungan, pemegang permit dan pembekal air dan pembetungan produk. SPAN mengawal selia industri perkhidmatan air dalam Akta Industri Perkhidmatan Air mengikut 2006 (Akta 655) yang telah dikuatkuasakan pada 1 Januari 2008.


Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas yang ada di Malaysia, Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Januari 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Januari 2017 Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Januari 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara



Peluang Kerjaya :


EXECUTIVE LEGAL


Responsibilities :
  • To draft and vet all legal documents for the Commission
  • Providing legal advice
  • To review and monitor all ligitation matters.


Requirements :
  • A recognized degree in Law
  • Minimum 3 years experience in drafting and vetting legal documents and contracts
  • Experienced in ligitation is an added advantage
  • Excellent interpersonal and communication skills and able to interact with people at all levels
  • A team player who is resourceful and analytical
  • Proficient in both spoken and written in English and Bahasa Malaysia



Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 SPAN Tarikh tutup : 15 Januari 2017


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di SPAN ?



Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Januari 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Iklan Jawatan Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN)Sila hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) laman sesawang dibawah ini atau bisa dengan menulis CV terperinci menyatakan gaji semasa dan dijangka bersama-sama dengan gambar terbaru berukuran pasport dan dikirim via POS/KURIR ke alamat dibawah ini :


Chief Executive Officer,
Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN),
Ground 1st Floor,
Prima Avenue 7, Block 3510,
Jalan Teknokrat 6, 63000 Cyberjaya, Selangor.
(Attention : Human Capital Unit)


Pautan : Jawatan Koson SPAN

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment