Jawatan Kosong PLI PETRONAS (PETRONAS Lubricants International)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong PLI PETRONAS (PETRONAS Lubricants International)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong PLI PETRONAS - Petronas kependekan daripada Petroliam Nasional Berhad, adalah syarikat minyak dan gas Malaysia yang ditubuhkan pada tarikh 17 Ogos 1974. Dimiliki sepenuhnya oleh kerajaan Malaysia, syarikat ini mendapat hak atas seluruh sumber-sumber minyak dan gas di Malaysia dan diberi kepercayaan membangunkan dan menambah nilai sumber-sumber tersebut. Petronas termasuk di antara syarikat-syarikat terbesar di dunia versi Fortune Global 500. Fortune meletakkan Petronas sebagai syarikat terbesar ke-95 di dunia pada tahun 2008 dan ke-80 pada tahun 2009. Majalah ini juga menyebut Petronas sebagai syarikat paling menguntungkan ke-13 di dunia dan ke-1 di Asia (wikipedia).



PETRONAS Lubricants International Sdn. Bhd (PLI) adalah perniagaan global minyak pelincir yang mempunyai operasi di lebih daripada 20 negara di seluruh dunia, termasuk pembuatan, pemasaran dan pengedaran minyak pelincir mewah, penghantaran, anti-beku dan cecair berfungsi untuk kereta, motosikal, lori, traktor pertanian dan bumi bergerak jentera serta peralatan industri yang lain. Pemerintah yang jumlah jualan global sebanyak 625,000,000 liter, PGK juga menduduki tempat teratas di kalangan 15 syarikat minyak pelincir dunia. Syarikat itu menguruskan lebih daripada 30 nama-nama jenama yang berbeza dan kategori di antara mereka, Syntium, Sprinta, Selenia, Urania, Paraflu dan Tutela untuk beberapa nama; produk premium jenama seperti Syntium, kejuruteraan walaupun khusus menggunakan terbukti dalam perlumbaan Formula Satu teknologi yang dibangunkan melalui penglibatan lama Petronas dalam sukan bermotor. Produk kami berada pada kedudukan dalam segmen nilai ditambah yang tinggi dengan jualan yang terbit daripada pelincir semi-sintetik dan sintetik inovatif. PLI juga mengekalkan hubungan teknikal dan komersil dengan beberapa rakan kongsi OEM utama di seluruh dunia.

SEKILAS PLI

Ditubuhkan pada tahun 2008, PETRONAS Lubricants International mengeluar dan memasarkan pelbagai jenis berkualiti tinggi pelincir automotif dan industri produk di lebih 80 pasaran di seluruh dunia. Beribu pejabat di Kuala Lumpur, PLI mempunyai lebih 30 pejabat pemasaran di 23 buah negara, diuruskan melalui pejabat-pejabat wilayah di Kuala Lumpur, Turin, Belo Horizonte, Chicago dan Durban.

PETRONAS Lubricants International adalah sumber teknikal belakang PETRONAS Perkongsian Teknikal untuk MERCEDES AMG PETRONAS Formula Satu Pasukan, dan bertanggungjawab bagi reka bentuk, pembangunan dan penghantaran SolutionsTM Teknologi Bendalir - dengan pelincir khas, bahan api dan cecair transmisi untuk kuasa Arrows Perak .

TEKNOLOGI PLI

Kepakaran teknologi PLI ini dibina pada abad ke warisan panjang pengalaman dalam pembangunan minyak pelincir untuk beberapa perintis kejuruteraan di dunia. Aspirasi perniagaan global PLI adalah berlandaskan Teknologi sebagai pembeza asas untuk memacu pertumbuhan yang mampan, dengan memberi tumpuan kepada menyampaikan produk-produk inovatif, infrastruktur bangunan dan kemudahan bertaraf dunia, membangunkan bakat-bakat terbaik dan memberikan perkhidmatan teknikal industri terkemuka.


PLI PETRONAS telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas Pelayanan di Malaysia, PLI PETRONAS mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu PLI PETRONAS mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.


Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini April 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Jabatan PLI PETRONAS di Jawatan Terkini kedudukan: PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG


Pada hari ini bulan April 2017 PLI PETRONAS kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan April 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong PLI PETRONAS

Senarai Jawatan Kosong :


IT Application Specialist

Requirements :
  • Degree holder typically in IT systems or equivalent
  • 2 – 4 years of solid experience in managing complex IT systems (Client Side) or experience in software systems development on Vendor Side
  • Knowledge in latest technologies specializing in company IT infrastructure & Cloud Computing
  • Exposure in business operations and experience working at corporate center will be an added advantage
  • Should be able to work independently
  • Candidate with PMP (or equivalent) or ITIL will be an added advantage


Competences :
  • Technical skills
  • Organizational skills
  • Interpersonal skills
  • Communication skills
  • Patience
  • A meticulous and methodical nature
  • A logical mind
  • Capable of working well under pressure
  • Enthusiasm to be continually learning
  • Customer Service Skills
  • Strong technical and business writing skills





Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 PLI PETRONAS Tarikh tutup :  13 April 2017


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di PLI PETRONAS ?


Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini April 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Iklan Jawatan Kosong Terkini 2016 PLI PETRONAS, Silakan hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini :



Pautan : Jawatan Kosong PLI PETRONAS

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment