Jawatan Kosong MAHSA UniversityKerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong MAHSA University

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong Terkini MAHSA University
Jawatan Kosong Terkini MAHSA University - MAHSA ditubuhkan pada tahun 2005 di Pusat Bandar Damansara, Damansara Heights, Kuala Lumpur. MAHSA adalah ilham Profesor Datuk Dr. Hj. Mohamed Haniffa yang Pro-Canselor dan Pengerusi Eksekutif. Profesor Datuk Dr. Hj. Mohamed Haniffa ialah pengamal klinikal Perubatan yang mempunyai visi yang terlibat mewujudkan pusat kecemerlangan dalam bidang Perubatan, Pergigian, Farmasi, Kejururawatan dan Pendidikan Sains Kesihatan Bersekutu di rantau ini sekali gus melahirkan tenaga profesional penjagaan kesihatan yang berkelayakan dan penyayang untuk memenuhi keperluan Negara tercinta. Ini selaras dengan wawasan Perdana Menteri supaya Malaysia menjadi pusat kecemerlangan akademik.


Jawatan Kosong Terkini MAHSA University - Bagi menjana kumpulan profesional penjagaan kesihatan yang mahir, ia telah dipersetujui bentuk awal bahawa MAHSA akan berkumpul minda cemerlang di negara ini dan di luar negara untuk membantu memupuk minda pelajar dan mengasah kemahiran mereka. Tambahan pula, dalam bidang penjagaan kesihatan, pengetahuan teori walaupun penting adalah tetap menengah untuk pendedahan klinikal dan dengan itu ia telah memutuskan bahawa pelajar MAHSA mestilah memperolehi pengalaman praktikal di peringkat awal semasa tempoh perkhidmatan mereka. Akhirnya, keadaan kemudahan seni diciptakan sebagai pelengkap kepada kurikulum pengajaran yang inovatif dan tenaga pengajar yang berkelayakan dan bermotivasi.

Dalam tempoh singkat, pelajar-pelajar kita mengatasi pesaing premis asal mereka dan dengan itu kampus kedua ditubuhkan di Jalan Universiti, Kuala Lumpur. Kampus Jalan Universiti atau JUC kini ditetapkan sebagai kampus utama. Dari permulaan yang sederhana dengan Pra - Peringkat Universiti Cambridge GCE A 'dan Diploma tiga tahun dalam program Kejururawatan pada tahun 2005, kini MAHSA adalah bangga diiktiraf sebagai salah satu institusi utama yang memberi tumpuan dalam penyampaian pendidikan dalam bidang program yang menawarkan penjagaan kesihatan yang terdiri daripada program-program Sijil ke Diploma, Ijazah, Sarjana dan Doktor Falsafah program.

Pada tahun 2009, MAHSA telah dinaik taraf daripada Kolej kepada status Kolej Universiti. Ini upgrade di dalam kelas hanya dalam masa empat tahun merupakan bukti dedikasi teladan staf akademik dan pentadbiran ditambah pula dengan program-program yang unggul penghantaran. Dengan usaha yang wajar dan sokongan yang mencukupi daripada pelajar, kakitangan dan orang ramai, MAHSA dengan bangganya mengumumkan pencapaian terbarunya menerima status universiti.

MAHSA University ialah entiti yang terus berkembang; membangunkan program baru, mewujudkan laluan pendidikan lanjut dan Menyelidikinya aktiviti penyelidikan bagi menawarkan pelajar prospek dan semasa satu pengalaman pembelajaran yang kaya dan pendidikan yang komprehensif yang akan menjadi berharga dan bermanfaat.

Vision and Mission

Vision

 To be the centre of excellence in Higher Education in the region.
Mission
  • To be committed to the delivery of education of the highest quality with emphasis on hands on training.
  • To produce competent and highly skilled professionals through qualified, dedicated and experienced teachers.
  • To provide state-of-the-art facilities to ensure the desired standards in education.
  • Facilitating and enhancing local and international networking for students and staff.
  • To enhance and provide research and innovation opportunities at all levels.

Pautan : mahsa.edu.my

MAHSA University telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas Pelayanan di Malaysia, MAHSA University mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu MAHSA University mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2016.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Januari 2016 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia MAHSA University di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Januari 2016 MAHSA University kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan Januari 2016 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Posisi Kerja Kosong :
  • Senior Accounts Assistant / Accounts Executive

Tanggung Jawab :
  • Untuk melaksanakan operasi perakaunan harian termasuk akaun belum bayar, GST dan G / L.
  • Untuk memastikan setiap transaksi yang diproses adalah tepat dan lengkap.
  • Untuk membantu dalam kerja-kerja pentadbiran harian dan tugasan.
  • Berhubung dengan bank, juruaudit dan ejen cukai.
  • Memantau aliran tunai.

Kelayakan :
  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma/Ijazah Sarjana Muda Perakaunan/Kewangan/Perniagaan Pentadbiran atau setaraf.
  • Pemohon mestilah celik komputer dengan penguasaan kukuh dalam MS Word dan Excel aplikasi.
  • Pemohon mestilah boleh bertutur dalam bahasa Inggeris.


Catatan :
  • Iklan Jobs 2015 MAHSA University Tarikh tutup : 02 Desember 2015

Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di Kerajaan Negeri Perak ?

Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan Januari 2016 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Iklan Jawatan Kosong Terkini 2016 MAHSA University, Silakan hantar Sebarang Lamaran sila GERBANG ONLINE ke alamat PAUTAN dibawah ini  :


Pautan

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment