Jawatan Kosong PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad)
Jawatan Kosong Terkini PNSB - PNSB Permodalan Negeri Selangor Berhad (PNSB) merupakan anak syarikat milik penuh Kerajaan Negeri Selangor. PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) telah diperbadankan pada 15 Oktober 1990 di bawah Akta Syarikat 1965. PNSB mula beroperasi pada 1 Disember 1991. Modal dibenar adalah sebanyak RM100 juta manakala modal berbayar adalah RM24 juta. PNSB telah ditubuhkan untuk mengambilalih operasi projek komersil Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor (Perbadanan) (PSKS) atau SSI. PNSB juga melaksanakan projek-projek pembangunan PNSB sendiri yang melibatkan kepelbagaian aktiviti terutamanya pembangunan hartanah dan lain-lain perkhidmatan seperti insuran dan pengurusan hartanah (pertanian) adalah menerusi anak-anak syarikatnya.


Jawatan Kosong Terkini PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) - Projek utama yang dikendalikan oleh PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) adalah Bandar Baru Salak Tinggi yang dibangunkan di atas tanah seluas 30 ekar, sebuah projek pembangunan bersepadu yang merangkumi pembinaan 112 unit kedai/pejabat. Pembangunan Fasa 1 dan 2 yang mengandungi unit-unit kedai/pejabat telahpun siap sepenuhnya.

Bandar Baru Klang Dimajukan di atas tanah seluas 200 ekar yang mengandungi komponen kawasan kediaman, perindustrian dan komersil yang dimajukan secara berfasa. Bandar Baru Klang mengandungi kedai pejabat, rumah berkembar dan rumah teres telahpun siap sepenuhnya pada tahun 1995. Antara yang terdapat di Bandar Baru Klang adalah Kompleks Membeli Belah Jaya Jusco dan BBK Business Park. Bandar Baru Klang dimajukan oleh PNSB Acmar Sdn Bhd dan merupakan sebuah projek usahasama di antara PNSB dan Acmar International Group.

Tapak di pantai Morib Fasa 1 seluas 800 ekar di Mukim Morib, Daerah Kuala Langat ini akan dibangunkan sebagai pusat pelancongan yang antaranya merangkumi pembangunan perumahan komersil, hotel 3 bintang , lapangan golf dan lagun.

Projek Morib Beach Resort City adalah syarikat usahasama diantara PNSB dan Golden Hope Development Sdn. Bhd. Pembinaan Hotel Impian Morib yang bertaraf 3 bintang kini telahpun beroperasi sepenuhnya. 

Visi - Misi Permodalan Negeri Selangor Berhad (PNSB)

Misi :

Bersama Mencerna Kegemilangan Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor Darul Ehsan yang Syumul.

Motto :

Terbaik dari PNSB


Pautan : http://www.pnsb.com.my

Permodalan Negeri Selangor Berhad telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan ekonomi . Dalam usaha memperluaskan operasi perniagaan di Malaysia, PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi jawatan jawatan kosong terkini 2015.

Dalam rangka memperluaskan jaringan perniagaan terkini bulan Juni 2015 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) di Jawatan Terkini kedudukan : BANYAK POSISI JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Juni 2015 PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan Juni 2015 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Terkini Permodalan Negeri Selangor Berhad



PNSB Management Consultancy Sdn. Bhd. merupakan anak syarikat kepada Permodalan Negeri Selangor Berhad. PNSB Management Consultancy Sdn. Bhd. sedang mencari calon-calon yang sesuai bagi jawatan berikut :

1. Eksekutif Undang-Undang

Kelayakan jobs :
  • Calon perlu mempunyai Ijazah Sarjana Muda atau setaraf
  • Mempunyai sekurang-kurangnya pengalaman 2 atau 3 tahun dalam bidang yang berkaitan. Graduan lepasan universiti juga digalakkan memohon
  • Boleh berkerja secara proaktif, kurang pengawasan dan berfikiran positif

Skop Kerja :
  • Meneliti perjanjian yang akan ditandatangani oleh pihak syarikat termasuk menyemak dan memastikan fakta-fakta yang terkandung di dalam perjanjian adalah benar dan sahih
  • Menyediakan Perjanjian jual beli atau penyewaan
  • Memberi respon / jawapan kepada semua pertanyaan atau persoalan daripada pihak Peguam untuk urusan pindahmilik atau lelongan atau pengesahan Surat Wakil Kuasa atau yang berkaitan dengan syarikat yang telah digulung
  • Memberi serta menyediakan nasihat/ulasan/pandangan dari segi aspek perundangan berkenaan sesuatu masalah atau syor atau cadangan daripada jabatan lain
  • Menyelaraskan dan mengemaskini status laporan dan memastikan laporan yang disediakan adalah sebagaimana yang terdapat di dalam material fail
  • Menghadiri mesyuarat /perbincangan dengan pihak MBI/Pembeli/Pemaju dan pihak-pihak lain
  • Memastikan undang-undang terkini dipatuhi oleh semua yang berkaitan seperti pelaksanaan Cukai Barangan dan Perkhidmatan bagi projek-projek yang dilaksanakan oleh syarikat


2. Pembantu Perhubungan Awam

Kelayakan Jobs :
  • Lelaki sahaja
  • Warganegara Malaysia
  • Kelulusan SPM atau setaraf dengannya
  • Berumur tidak kurang dari 21 tahun
  • Boleh bertutur dalam bahasa Malaysia dan bahasa Inggeris dengan baik
  • Lesen memandu yang sah
  • Pengalaman 2-3 tahun dalam industri perkhidmatan (service industry i.e telco/hotel)
  • Boleh bekerja secara pro aktif dan kurang pengawasan

Skop/ Bidang Tugas :
  • Melapor terus kepada Pengurus Perhubungan Awam/ Kerani Kanan
  • Bertanggungjawab melaksakan tugas-tugas perkeranian di peringkat Bahagian
  • Membantu Kerani Kanan dalam aspek berikut :
    • Pentadbiran Bahagian Perhubungan Awam
    • Menyediakan dokumen yang diarahkan dalam masa yang ditetapkan dari masa ke    semasa
    • Pengurusan rekod
    • Pengurusan fail
    • Pengurusan aktiviti/ program
  • Lain-lain tugas yang diarahkan oleh Ketua Bahagian

Catatan :
  • Iklan Jobs 2015 PNSB Tarikh tutup permohonan : 30 Juni 2015


Bagaimana anda berminat untuk bekerja di Permodalan Negeri Selangor Berhad ?

Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan Juni 2015 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Terkini PNSB (Permodalan Negeri Selangor Berhad), Silakan hantar LAMARAN KERJA via EMAIL ke alamat pautan dibawah ini :

Email : nurulhuda@pnsb.com.my


Pautan

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment