Jawatan Kosong PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial)Kerajaan Swasta Terkini Jun 2018

Jawatan Kosong PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial)

www.jawatanter.com menyediakan perkhidmatan PERCUMA kepada pengguna portal. Tiada sebarang bentuk pembayaran atau yuran dikenakan secara langsung atau tidak langsung, di dalam mana-mana permohonan, pendaftaran atau apa jua keadaan.

Jawatan Kosong PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) - Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) ditubuhkan pada tahun 1971 di bawah Kementerian Sumber Manusia untuk melaksana dan mentadbir skim-skim Keselamatan Sosial di bawah Akta Keselamatan Sosial Pekerja, 1969, iaitu Skim Bencana Pekerjaan dan Skim Keilatan. Di antara fungsi yang dilaksanakan oleh PERKESO ialah mendaftar dan memastikan caruman majikan dan pekerja, memproses tuntutan dan membayar faedah kepada pekerja yang ditimpa malang dan orang tanggungannya. Di samping itu, PERKESO juga menyediakan faedah pemulihan jasmani dan vokasional serta memupuk kesedaran keselamatan dan kesihatan pekerjaan.




Di bawah skim-skim ini, pekerja diberi perlindungan berkaitan bencana pekerjaan termasuk kemalangan semasa menjalankan pekerjaan, penyakit khidmat, keilatan dan kematian. Pada 1 Julai 1985, PERKESO telah berubah statusnya kepada sebuah Badan Berkanun. Mulai 1 Januari 1992, PERKESO telah melaksanakan sistem saraannya sendiri iaitu Sistem Saraan Baru PERKESO.

Iklan Jawatan Kosong PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial)Pada Julai 1985, status PERKESO sebagai Jabatan Kerajaan telah diubah kepada sebuah Badan Berkanun. Manakala pada 1 Januari 1992, PERKESO telah melaksanakan sistem saraannya sendiri, iaitu Sistem Saraan Baru PERKESO (SSBP)Melalui 46 buah cawangan di seluruh negara,  PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) sentiasa berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada para pelanggan melalui maklumat yang tepat dan cepat serta sentiasa memelihara hubunan yang baik antara majikan dan pekerja.


Visi

Peneraju keselamatan sosial yang unggul dan cemerlang menjelang tahun 2020.


Misi

Memberi perlindungan keselamatan sosial kepada pekerja dan tanggungan mereka menerusi skim-skim keselamatan sosial serta meningkatkan kesedaran keselamatan dan kesihatan pekerjaan demi meningkatkan kesejahteraan sosial pekerja.


Objektif

Menyediakan perlindungan keselamatan sosial kepada semua pekerja dan tanggungan mereka menerusi skim-skim keselamatan sosial berasaskan konsep masyarakat penyayang selaras dengan Dasar Pembangunan Negara dan Wawasan 2020.

Pautan : http://www.perkeso.gov.my


PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas perkhidmatan di Malaysia, PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) mementingkan tenaga kerja kosong sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.


Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Oktober 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG JAWATAN KOSONG


Pada hari ini bulan Oktober 2017 PERKESO (Pertubuhan Keselamatan Sosial) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Oktober 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Iklan Jawatan Kosong Terkini PERKESO



Jobs Perkeso :

Sekiranya anda seorang yang dinamik, bercita-cita tinggi serta ingin memulakan satu kerjaya di suasana yang baru dan berdaya saing, sertailah Pertubuhan ini dengan hasrat untuk mencapai visi kami selaku Peneraju Keselamatan Sosial Yang Unggul Dan Cemerlang Menjelang 2020. PERKESO mengalu-alukan semua yang berminat untuk  bersama dalam memberi perlindungan keselamatan sosial kepada pekerja dan tanggungan mereka serta meningkatkan kesedaran keselamatan dan kesihatan pekerjaan demi kesejahteraan sosial pekerja.


Kerja Kosong :


1. SENIOR MANAGER (OPERATIONAL RISK) GRADE 27 / 26
2. SENIOR MANAGER (INVESTMENT RISK) GRADE 27 / 26
3. MANAGER (MARKET RISK) GRADE 25
4. MANAGER (CREDIT RISK) GRADE 25
5. RISK ANALYST (MARKET RISK) GRADE 24
6. RISK ANALYST (CREDIT RISK) GRADE 24




Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 PERKESO Tarikh tutup : 21 Oktober 2017


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di PERKESO ?




Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Oktober 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Iklan Jawatan Kosong Terkini PERKESO, Silakan hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini:


Pautan : PERKESO

Untuk Peroleh iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 lainnya sila ikuti link kami yang ada dibawah ini. Disamping itu anda juga bisa mendaftarkan Email anda kepada kami untuk peroleh Update Iklan Jawatan Kosong terkini dari kami baik jawatan kosong berkanun, kerajaan atau jawatan kosong swasta serta kerani secara GRATIS atau anda juga bisa mengikuti Fanspage kami di Facebook yang juga selalu update iklan jawatan kosong terkini 2018 setiap harinya. Terimakasih atas lawatannya dan semoga sukses peroleh Jobs yang anda inginkan.

= JOM LANGGAN IKLAN JAWATAN KOSONG TERKINI =

Sila Daftar Emel anda untuk Peroleh dari kami secara PERCUMA / GRATISS




jawatanter ( Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2018 )
Jangan lupa silahkan bantu kami menyebarluaskan iklan jawatan kosong terkini bulan Jun 2018 ini, Agar rakan, saudara atau keluarga anda yang kesulitan mencari jawatan kosong bisa mengetahui iklan jawatan kosong hari ini dan cepat memperoleh jobs, yaitu cukup dengan :
  • "KLIK" tombol "G+1" ==>
  • "Recommend" dan "Share" ==>
  • "Follow@iklan_jawatan" ==>
jangan lupa meletakan link www.jawatanter.com sebagai sumber iklan.

No comments:

Post a Comment